White.new.old.red

Klart i hallen, den hysteriska lila färgen är ersatt med briljant vitt. Att det fanns en färg som heter Stockholms vitt var nått nytt, hu... Även kallad smutsvit eller pissgul. Det är färgen på mina garderobsluckor. Men väggarna är nu iaf vita. Fick en muffgullig gammal låda som en gång i tiden var till för att transportera såpaflaskor i, den assisterar nu mig som hylla på den skinande vita väggen. Hann med lite träning idag också, skönt att slippa ångest liksom:) och så har vi handlat all mat till lördagsbruchen. Middag vart mc donalds. Rätt? Ja! Imorgon fyller jag ärofyllda 28år, och då kanske någon undrar hur det känns? Det känns bra, riktigt bra. Känner mig stark och vacker. Bättre och bättre blir livet och lycklig är jag allt mer ofta. Pz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0