Good.day.love.painkillers.stuff.done

Terve, små gytter. Idag har vart en bra och rätt produktiv dag. Var på banken, på utbildningsparken, på stureguld, och på möte. Hann även med en dusch mellan varvet och överraskade min man. Sen när jag väl kom hem så överraskade han mig. Nice. Humöret har vart bättre än igår, trots att jag haft värk i skallen idag med. Jag blir så glad när nya människor ger mig positiv feedback. Var även förbi min lilla vän som kände sig krasslig och ledsen med en liten semla. Det är ju det där lilla som gör det. Det jag har fått vill jag ge tillbaka. Fortfarande demoner som spökar, men jag tog ett steg längre idag och kom fram till att jag är på ett annat plan. Jag kan inte förvänta mig att det ska vara på mitt sätt. Jag ska bara vara tacksam över att vara medveten. Och det räcker liksom så, kärlek kan jag visa bäst jag vill. Sen är det upp till de andra att visa tillbaka om de vill, inget krav liksom. Det är ok. Skönt att vara jag ändå. Skönt att tjäna 14,5 lax på gamla skit smycken utan personligt värde. Skönt att gå på möte. Skönt att göra andra människor glada. Skönt när andra tror på en. Sköööööönt. Jalla bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0