Trött.torsdag.barnavkt.lycka

Hola, jag är grymt trött. Inte van att gå upp med tuppen. För idag ska jag till mina gudbarn och passa med några timmar. Jag älskar dom barnen så mycket. Igår var en bra dag, tränade på dagen och städade hemma, så nu är allt perfekt som det ska vara. Efter träningen tog jag en snöfylld promenad till Ica. Jag och mannen är förtjusta i proteinbars av ett fabrikat de säljer på gymmet, i smaken cocos... Jag köpte på Ica en nyhet från naturdiet i samma smak. Köp den INTE!!! Fy fan var sån äcklig eftersmak att jag höll på att kräkas... Och jag är inte känslig. Anyway, idag ska jag försöka fixa lite praktiska saker, träna och laga mat. Smell i latero



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0