Gases.mcdonalds.workout

Det har blivit så, ofta på torsdagar faktiskt. McDonalds efter träningen. Det är vår vecko thing liksom. Känns ok. Ruggigt gott. Åt macfeast. Det bör väll betyda mc fest? Det var fest i min mun iaf. Idag var jag barnvakt åt mina favvo kids, vi åkte stjärtlapp och köpte snask. Sen var det tre timmars fixande med papper och ringande. Fick en hel del gjort. Sånt jag booorde gjort à long long time ago;) men wtf sen träning med mannen, brorsan och cams. Olivia, min Guddotter är så otroligt gullig, jag pekar på en giraff, hon svarar men "long long long halsh. I love it. Barn är så fina. Om två veckor sitter vi på planet till thai, det skulle vara en underdrift att säga -jag saknar det. Jag ska shoppa, äta och njuta så damn mutch. Sen blir det London. Passar på nu på våren. Sen blir det krasst tills jag vet hur jag ska göra med mitt dyrbara liv och tid. Men jag har ju allt man kan önska annars<3 ses imörrn sis<3 btw skulle nog passa sim flintis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0