Anyway.nu.är.det.tisdag

Vaknade vid sex, oh lord... Var på gymmet vid åtta. På tisdagar är det en grupp ungdomar där och dom lyckas alltid vara där jag skulle vilja vara;) så det fick bli konditionsträning för hela slanten. När jag kom hem skulle jag äta en chokladpudding, tappade den i golvet och det spred sig över hela väggen och golvet. Jag vart så ledsen, tänkte jag skulle fota det men det var bara tragiskt. Sen när jag skulle torka upp det så slog jag i cpnerven. Va fan, jag har vart positiv och glad ända sen jag vakna but still, loss of chokladpudding. Som tuuur va hade jag en extra som jag kunde slaffsa i mig. Jag älskar motivet jag tecknade/målade igår<3 snart in till city, fika med m och möte mm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0