Oh.lord

My god... 3 låg nere och jag startade om telefonen, synd bara att jag var på väg in till stan och var tvungen att vända hem för en pinkod... Så började kvällen, sen på väg in så låg allt fortfarande nere och jag kände hur mitt humör gick mer utför. Centralen åh härliga lugna centralen?!?! Jag blir tokig, alla är galna inklusive jag själv. Jag tog rabarber bakom en stor stressad man som prejade sig fram i folkmassorna. In på en fullsmockad tub och gick från Hötorget till kammis. Mycket folk på mötet och vissa tog mycket plats vilket inte är ok när vi är så många. Jag satt mest och harmades på andra. Nu i efterhand vet jag att irritationen ligger bara hos mig och att jag behöver andas och ge de andra den plats de behöver. Själv grattade jag bara en kamrat och drog därifrån illa kvickt. Mötte upp mannen och käkade middag. Goyza, riktigt god thaiaoppa med knyten i. Nu dricks det the och jag funderar på mina tillkortakommanden. Men wtf snart är det en ny dag, ingen stress bara harmoni ska det bli. Orange är det nya svarta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0