Söndag.huvudvärk.helt.slut

Hej, min collage app är fuckad och jag fick ladda ner en annan som inte är lika bra. Värdsligt. Vart som sagt en lunch med c på söder och det var mysigt, dock världens äckligaste väder. Åkte efter det hem till l och vi drack the och pratade om livet med allt vad det innebär. Mannen kom och hämtade mig vid sex och vi drog till gymmet på mitt önskemål. Sen Ica maxi och handla finmiddag. Det vart två rullar. Den ena dålig och den andra var grym. Nu kickar vi igång söndagen med kaffe.

Edit: fick igång appen... Det nya är att jag har huvudvärk, har fått in en monstertv i v-rummet, har tränat, småätit hela dagen bl.a. En semla, en halv chokladkaka, en avokado med skagenröra, omelett, yoghurt... A och jag är fortfarande inte tillfreds... Vill ha godis.

Trevlig kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0