Födelsedag.migrän.kärlek.hopplöshet

Aloha, har haft en fantastisk helg. Fick massor med fina presenter. När jag var liten var det bästa med födelsedag att få presenter, nu är det att få lite extra tid med sina nära och kära. Har vart mycket träning också och det känns i kroppen. Huvet är kaos, kaos är bara förnamnet. Grubblar så mycket att jag blir knäpp och så trött att jag blir helt handlingsförlamad. Blir riktigt irriterad faktiskt att hjärnan ska spinna runt så mycket. Det kanske handlar om förändring jag går igenom. Kanske handlar det om att jag är uttråkad. Kanske är jag så jävla rädd. Rädd för att vara otillräcklig och rädd för att mina vänner inte vill vara med mig. The force is strong. Jag längtar efter att få åka bort ett par veckor den 1:a. Inte för att jag kan fly ändå men att få sol och värme, bada, äta. Ibland är det bara jobbigt... Jobbigt att det är såhär när jag bara vill stänga av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0