Trött.sjukstuga.separationsångest

Jo men visst, fick ett anfall igår... Separationsångest anfall. Ska göra om i sovrummet, vilket inte alls kändes bra igår kväll. Sovrummet var det första jag gjorde om, första helgen helt clean. Jag grät och mådde dåligt. Sen har jag liksom vart nöjd med rummet. Nu blir det förändring igen och jag märker hur svårt det är för mig med förändringar. Känns jätte jobbigt fortfarande. Det kommer säkerligen bli kanon men det är det där kaoset som uppstår innan det är klart.... Vidrigt för en perfektionist. Mannen är sjuk och jag känner mig hängig. Jag ville iaf få lite frisk luft idag och det är ju vår ute tänkte jag och drog ut i spåret... Skridskobana+snögumma+gå vilse+dyngsura skor+hoppa över stora diken+splitta över aggressiv bäck+ändå rätt skönt. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0